Hallo, mijn naam is Jane.
Mijn inspiratie stop ik in mijn bloemen en mijn medewerkers.

Bij Happy Flower verkopen wij niet alleen bloemen, wij verkopen ook aandacht. Aandacht voor onze klanten en ruimte om onze medewerkers te laten zien wie zij zijn in hun volle glorie.

Dat doen wij oa. met blije bloemen van goede kwaliteit in stijlvolle combinaties. De prijs houden wij laag omdat wij onze aandacht voor iedereen betaalbaar willen houden.

Als oprichtster van Happy Flower, run ik mijn bedrijf vanuit een passie die veel mensen direct raakt. Het is aan mij om speciale mensen een plek te geven, ondanks dat ze anders zijn dan wat de maatschappij normaal ́ noemt, tóch aan de slag kunnen.

Happy Flower biedt een veilig kader, precies afgepast op de persoon. Binnen dat kader bloeien onze Happy Flower-Specials op als de mooiste bloem die in onze winkel te vinden is. Zo wordt bijvoorbeeld een medewerker met autisme, met een afstand op de arbeidsmarkt, de beste bloemschikker die we ons konden wensen.

Bij Happy Flower zijn wij trots op onze mensen, en dankbaar dat wij met hun samen mogen werken binnen onze Stichting.

Get The App!
Download nu ook in de Apple Appstore

Download nu ook in de Google PlayStore
Happy Flower Leiden
Haarlemmerstraat 247
2312 DS Leiden
  • Maandag: 13:00 tot 18:00
    Di t/m Vr: 9:00 tot 18:00
    Zaterdag: 10:00 tot 17:00
    Zondag gesloten.
Happy Flower Noordwijkerhout
Maandagsewetering 170
2211 WV Noordwijkerhout
  • Ma / Di: GESLOTEN
    Wo t/m Vr: 9:30 tot 18:00
    Zaterdag: 10:00 tot 17:00
    Zondag GESLOTEN.

Copyrights © Stichting Happy Flower. Alle rechten voorbehouden.